کسب درآمد از طریق اینترنت

کسب انواع درآمدهای اینترنتی بدون نیاز به سرمایه گذاری

کسب درآمد از طریق اینترنت

کسب انواع درآمدهای اینترنتی بدون نیاز به سرمایه گذاری

کار ما استخراج بیت کوین ( ماین کردن بیت کوین ) هست . در منزل و با سیستم خودتان .


اکثریت ارزهای دیجیتال ماین میشوند و قابلیت استخراج دارند . اما با سیستم های مخصوص که در بازار موجود هست و بالای 20 میلیون تومان قیمت دارند . آن دستگاه ها CPU های قوی دارن و مثلا با چندین CPU همزمان و به صورت تخصصی بیت کوین استخراج میکنند.


ما با کمک یک افزونه و با سیستم خودمون به صورت غیر مستقیم بیت کوین ماین میکنیم ...


این افزونه وابسته به یک شرکت هست که امکان استخراج بیت کوین با سیستم های عادی را هم فراهم میکند . هر چقدر CPU شما قویتر باشد ، سرعت استخراج بیشتر شده و درآمد شما بیشتر خواهد شد .


ضمنا استخراج بیت کوین کاملا قانونی هست .


شروع کار :


برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید و افزونه رو دانلود و نصب کنید ( برای نصب اولیه و راه اندازی از ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید ) :


https://get.cryptobrowser.site/4151500


بعد از نصب روی مرورگرتان ، روی آیکون افزونه در نوار بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید تا صفحه افزونه باز شود .


در اولین فرصت سرعت استخراج که در سمت پایین و چپ نمایش داده میشود را تا ماکزیمم افزایش بدهید .


افزونه بطور خودکار و بدون نیاز به کاری از سمت شما ، از قدرت CPU شما برای حل معادلات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده میکند و در عوض به شما بیت کوین میدهد .


صفحه افزونه ( مرورگر ) رو تا زمانیکه می خواهید استخراج کنید باز بگذارید. به محض بستن صفحه مرورگر استخراج متوقف و بیت کوین های شما ذخیره میشود تا زمانیکه دوباره وارد مرورگر شوید به طور خودکار عملیات استخراج مجددا شروع میشود .


نکات :


1- افزونه برای نصب روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم موجود هست اما پیشنهاد ما استفاده از کروم هست . چون سرعت استخراج در کروم دو برابر فایرفاکس هست .


2- رقم بیت کوین استخراج شده هر 10دقیقه یکبار آپدیت میشود .


3- حتما قبل از شروع کار به پنل لاگین بشوید ، تا اگر مشکلی پیش اومد یا صفحه افزونه رو بستید، رقم بیت کوین ذخیره شده باشد .


برداشت بیت کوین :


در مورد نحوه پرداخت ، وقتی بیت کوین به این حد رسید ===> 0.00001 BTC

میتوانید برداشت کنید که در تنظیمات افزونه کلیک میکنید روی گزینه ===> WITHDRAW BTC


اول به حساب بیت کوین خودتان منتقل کنید ، اگر ندارید میتونید بسازید ، آموزش ساخت کیف پول بیت کوین هم در پست های بعدی آموزش داده میشود .


بعد از انتقال به کیف پول تان میتوانید توسط این سایت زیر بیت کوین ها را بفروش برسانید و تبدیل به ریال کنید و به شماره کارت خودتان منتقل کنید .


‏https://exchanging.ir

با سلام خدمت دوستان باهوش و آینده نگر عزیز ، در این وبلاگ سعی داریم به شما آموزش دهیم که با لپ تاپ یا کامپیوتر خودتان داخل منزل و با کمک سایر دوستانتان میتوانید درآمد کسب کنید آن هم با درآمد دلاری !

این روش یک روش رایگان برای تمامی افراد در سرتاسر دنیاست و شما احتیاج به هیچ نوع سرمایه گذاری در آن ندارید . اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که دائما در حال استفاده از کامپیوتر هستید میتوانید به شبکه بیت کوین وصل شده و پورسانت دریافت کنید . حتما میپرسید چگونه ؟ ما به شما آمورش میدهیم .

 

بیت کوین چیست ؟ یک نوع ارز دیجیتال با ارزش و غیرمتمرکز است که از سیستم های کامپیوتری دنیا برای انجام تراکنش ها استفاده میکند و به آن سیستم هایی پورسانت تعلق میگیرد که قرار هست من و شما هم عضو آن باشیم .